MENU

Scientific Advertising

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 57,89 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

64,32
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced.

 

He worked for various advertisers, including Bissell Carpet Sweeper Company, Swift ' Company and Dr. Shoop's patent medicine company. At the age of 41, he was hired by Albert Lasker owner of Lord ' Thomas advertising in 1907 at a salary of $185,000 a year, Hopkins insisted copywriters research their clients' products and produce 'reason-why' copy. He believed that a good product and the atmosphere around it was often its own best salesperson, and as such he was a great believer in sampling.

 

To track the results of his advertising, he used key-coded coupons and then tested headlines, offers and propositions against one another. He used the analysis of these measurements to continually improve his ad results, driving responses and the cost effectiveness of his clients' advertising spend.

 

Hopkins is one of the father's of modern day marketing. While working for the Bissel Carpet Sweeper Company, at Hopkins' sent out five thousand letters offering carpet sweepers as Christmas presents - one thousand people sent in orders. He also convinced Bissel manufacturers to offer more variety of carpet sweepers, such as making them with twelve different types of wood. Immediately after these changes, Bissel sold two hundred fifty thousand in three weeks.

 

His book Scientific Advertising was published in 1923, following his retirement from Lord ' Thomas, where he finished his career as president and chairman. This book was followed, in 1927, by his autobiographical work My Life in Advertising. He died in 1932. Charles Duhigg credits Hopkins with popularizing tooth brushing, as a result of Hopkins' campaigns for Pepsodent. (wikipedia.org)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

40,31 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
40,86 zł
85,00 zł

How Confidence Works

Imagine we could discover something that could make us richer, healthier, longer-living, smarter, kinder, happier, more motivated and more innovative. What is this elixir? Confidence. If you have it, it can empower you to reach heights you never tho...
186,12 zł

Building Foundations of Scientific Understanding

Building Foundations of Scientific Understanding (BFSU) - BFSU is for teachers, homeschoolers, and other educators to deliver a first-rate science education to K-8 students and older beginning-science learners. Vol. I (here) is for grades K-2 and older...
78,42 zł

Scientific Self-defense

"Get tough, get down in the gutter, win at all costs... I teach what is called 'Gutter Fighting.' There's no fair play, no rules except one: kill or be killed." - W.E. Fairbairn Learn self-defense from one of the most badass hand-to-hand com...
96,86 zł

The Scientific Training of Children

In this short instructional work, Christian D. Larson provides a matter-of-fact approach to bringing out the intelligence and creativity in your child. His suggestions-with their emphasis on helping children channel their energy and imaginations in pos...
157,65 zł

Advertising Diversity

In Advertising Diversity Shalini Shankar explores how racial and ethnic differences are created and commodified through advertisements, marketing, and public relations. Drawing from periods of fieldwork she conducted over four years at Asia...
326,81 zł

Sexual Imagery Attitudes in Advertising

Revision with unchanged content. Advertising is one of the most powerful tools in which society can incorporate their culture and beliefs. What impact does advertising have on consumer attitudes, beliefs and behaviors? Researchers have found informat...
852,25 zł

Scientific Discoveries of the 21st Century

This book reports articles on 14 new, exciting, revolutionary scientific discoveries concluded in the 21st century. It covers areas in physics, physiology, and medicine. It may interest specialized physicists, physiologists, and physicians in all medic...
349,40 zł

Proceeding - 3rd Ethiopian Public Health Institute Scientific Congress

First of all we would like to express our heartfelt gratitude to the management of Ethiopian Public Health Institute (EPHI) for its credible leadership for the realization of the Third Scientific Congress. Our genuine thanks also goes to all panelists,...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!