Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
Nauka pilotażu w symulatorze MS Flight Simulator 2004 na przykładzie dwóch instruktażowych przelotów samolotami pasażerskimi: pierwszy maszyną Beechcraft King Air 350 na trasie Gdańsk - Kopenhaga, a drugi olbrzymim Boeingiem 777-z Warszawy do Rzymu.
Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
[Beechcraft King Air] Kontrola Malmo
[Beechcraft King Air] Kołowanie
[Beechcraft King Air] Planowanie trasy
[Beechcraft King Air] Start
[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lotu
[Beechcraft King Air] Zezwolenie na lot
[Beechcraft King Air] Pułap i kurs
[Beechcraft King Air] Navigation Log
[Beechcraft King Air] Wznoszenie i przelot
[Beechcraft King Air] GPS
Informacja o grze
Wydanie specjalne najsłynniejszego cywilnego symulatora lotu pochodzącego ze stajni Microsoftu, którym gigant z Redmond postanowił uczcić setną rocznicę pierwszego sterowanego lotu samolotem.
Gra Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku symulatorów. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8050-397-7
- Liczba stron: 38
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-[Beechcraft King Air] Wybór samolotu
-[Beechcraft King Air] Planowanie trasy
-[Beechcraft King Air] Navigation Log
-[Beechcraft King Air] Ustawienia pogody
-[Beechcraft King Air] Paliwo i załoga
-[Beechcraft King Air] Lotnisko
-[Beechcraft King Air] Zezwolenie na lot
-[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lotu
-[Beechcraft King Air] Kołowanie
-[Beechcraft King Air] Start
-[Beechcraft King Air] Pułap i kurs
-[Beechcraft King Air] Wznoszenie i przelot
-[Beechcraft King Air] GPS
-[Beechcraft King Air] Kontrola Malmo
-[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.1
-[Beechcraft King Air] Przygotowanie do lądowania cz.2
-[Beechcraft King Air] Podejście do lądowania
-[Beechcraft King Air] Lądowanie
-[Beechcraft King Air] Kołowanie
-[Boeing 777] Wybór samolotu i Planowanie trasy
-[Boeing 777] Ustawienia pogody
-[Boeing 777] Paliwo i załoga
-[Boeing 777] Lotnisko
-[Boeing 777] Kokpit
-[Boeing 777] Zezwolenie na lot i kołowanie
-[Boeing 777] Przygotowanie do lotu
-[Boeing 777] Kołowanie
-[Boeing 777] Start
-[Boeing 777] Pułap i kurs
-[Boeing 777] Wznoszenie
-[Boeing 777] Przelot
-[Boeing 777] Kontrola Rzym
-[Boeing 777] Przygotowanie do lądowania
-[Boeing 777] Podejście do lądowania
-[Boeing 777] Lądowanie
-[Boeing 777] Kołowanie
-[Boeing 777] Parkowanie